Gigantikus Túró Rudi ( eredeti recept alapján )


Hozzávalók a két rúdhoz:
  • 3 kg túró ( lehetőleg házi )
  • 12 csomag vaníliás cukor
  • 15 evőkanál cukor
  • 1,2 l  tejföl
  • 2 citrom leve 
  • 1,2 l  tejföl
  • 1 cs. Topfen Tortenhilfe ( túróhoz való fixáló - Dr. Oetker ) 
  • 1 tábla min. 65% kakaótartalmú csoki


A túrót a cukorral és a tejföllel homogén masszává kevertem. Aztán jött hozzá citromlé, majd a fixáló.





Nyújtódeszkára raktam, és folpack segítségével hengert formáztam belőle. Így varázsoltam bele a henger formába, ami - mint látható-  egy váza és egy kancsó volt.




Kb. 12 órára fagyasztóba tettem, majd kivettem, és rácsra tettem, kicsit vártam, és kihámoztam a fóliából.






Vízgőz felett megolvasztottam a csokit, és rákentem a rudakra - két rétegben.





Szereztem erre az alkalomra Pöttyös táskát, ebbe raktam a rudikat, aztán összevarrtam őket, és mehettek is egy tálcára - így könnyebb volt a szállításuk.